نقاش المستخدم:Raafat

من ويكيبيديا، الموسوعه الحره
اذهب إلى التنقل اذهب إلى البحث


اية سبب الغاء تعديلات مقال الحسين بن على


مسح المقالات بدون تصنيف[تعديل]

ما ينفعش تمسح مقال ما فيهوش تصنيف فية يوزرز جداد لسة ما عندهمش خبرة فية مقالات لسة بذزة ما اكتملتش انا باعتبر ان المسح يبقي تخريب انت كدة بتطفش المستخدمين الجداد منكن البوت يحط تصنيف منكن تتصنف مقالات بدون تصنيف اذا كانت سياسة يبقي تتغير

كنت مقدم علي طلب بوت[تعديل]

كنت مثدم علي طلب بوت من فترة وماحدش رد علية redaking (مناقشه) 07:32، 12 يوليه 2019 (يو تى سى) صفحت البوت user:redakingbot

لماذا تمسح صفحة راشد الظاهري وسعيد المقبالي ؟[تعديل]

لماذا تمسح صفحة راشد الظاهري وسعيد المقبالي ؟ Dr.Rashed Aldhaheri (مناقشه) 23:26، 11 يوليه 2019 (يو تى سى)

يعني ايه مفيش تصنيف

  • كل مقال لازم يكون له تصنيف في نهاية الصفحه(رافت 12:14، 24 يوليه 2019 (يو تى سى))

ممكن اعرف سبب حذف مقاله ابراهيم البطاحي وهل هناك امكانيه لاعاده البناء بدون اخطاء[تعديل]

منتظر Ahmedabdelraziik (مناقشه) 01:53، 26 يوليه 2019 (يو تى سى)

محتاج اتعلم من حضرتك ازاي احمي الصفحه من التخريب[تعديل]

استفاده Ahmedabdelraziik (مناقشه) 02:00، 26 يوليه 2019 (يو تى سى)

الرجاء مراجعة مقالة السيد البدوى لاحتمال وجود تخريب[تعديل]

مقاله السيد البدوى نفس التخريب تم علي المقاله فى وكيبيديا عربى HitomiAkane (مناقشه) 04:58، 24 اغسطس 2019 (يو تى سى)

تخريب[تعديل]

قلعة قايتباى, لو سمحت المراجعه

صفحة سامح سامي[تعديل]

رجاء أستاذ Raafat مراجعة هذه الصفحة وصفحة الجزويت وكذلك مجلة الفيلم. حيث طلب يوزر مسحها. شكرا

Egyptian Arabic[تعديل]

It will be much appreciated if you followed the guidelines for writing in Masry . copy and paste from Ar wikipedia without changing text to Masryis not compliant with wikipedia Masry guidelines. --Ghaly (مناقشه) 19:40، 14 سبتمبر 2019 (يو تى سى)

سامح سامي[تعديل]

بخصوص مقالة سامح سامي مع احترامي ولكن قرارك كان متسرع لأن قالب الشطب مش محطوط بسبب التخريب .. لو حاولت تتطالع لينكات المصادر اللي في المقالة حتلاقيها بتتكلم عن المجلة بس ومش بتتكلم عن الشخص نفسه .. هو حاطط لينكات كتير عشان يوهم الأخرين بأهمية الشخص الكبيرة لكن الحقيقة هو حاطط لينكات بتتكلم عن حاجة تانية .. دور في جوجل عن الشخصية وحتلاقي بنفسك أنه مش صحفي مشهور ابدا .. المقالة فيها كلام كله مديح واشادة للمجلة (الفيلم) مش اشادة مباشرة للشخص نفسه .. في كلام كتير في المقالة بيحاول فيها يلمع الشخصية ويكتب كلام من عنده وواضح أنه مستخدم محترف وبيستغل خبرته أنه يخلي المقالة شكلها كويس لكن كل ده مش حقيقي لو دققنا في تفاصيل المقالة .. أنا للأسف ما لاقيتش في نقاشات مسح هنا ولذلك مضطر اضيف قالب الشطب وأنا واثق من حياديتك لأن صاحب المقالة بيحاول يعملها في كذا لغة وواضح ان عنده تعارض مصالح Conflict of interest --Ibrahim.ID (مناقشه) 18:55، 16 سبتمبر 2019 (يو تى سى)

صفحة سامح سامي مرة أخرى[تعديل]

أستاذ RaaFat رجاء مراجعة هذه المقالة حيث شطبها مرة أخرى المستخدم إبراهيم، هو شطبها من قبل وحضرتك رجعتها. أنا وضعت كل اللينكات سواء عنه وعن المجلة. Ibrahim.ID (مناقشه) يكفي هذا اللينك حوار نقابة المهن السينمائية (نقابة رسمية والأقدم) مع سامح سامي وتتحدث عن تأثيره ومدى أهميته. لكن يبدو أنك تعارض بشكل غريب ومريب وجود مقالة عن هذه الشخصية وتلاحقها في كذا مكان. --Ahmed aldola (مناقشه) 19:09، 16 سبتمبر 2019 (يو تى سى)