نقاش المستخدم:Khaled Sadeek

من ويكيبيديا، الموسوعه الحره
اذهب إلى التنقل اذهب إلى البحث

اهلاً و سهلاً بحضرتك يا Khaled Sadeek فى ويكيپيديا مصرى. و ياريت ويكيپيديا مصرى تعجبك و تشارك/ى فيها.

دى شوية لينكات ممكن تكون مفيده:
ايه هى ويكيپيديا مصرى - ويكيپيديا مش - مساعده لليوزرات الجداد - طريقة الكتابه - الخمس قواعد الرئيسيه فى الموسوعه - سياسات و إرشادات - صالون المناقشه (Discussion room) - ترحيب بالجداد - مشاكل الfont



HitomiAkane - (💬 مناقشه) 04:06، 8 مايو 2020 (يو تى سى)

بالمصرى[تعديل]

تحياتى صديقى, لو سمحت تنتبه إن التعديلات و المقالات لازم تنكتب المصرى , بالتوفيق HitomiAkane - (💬 مناقشه) 04:07، 8 مايو 2020 (يو تى سى)

وكمان المدونات مش بتعتبر مصدر, فياريت تنتبه انو بتكتب بالمصرى وبتضيف مصادر موثوقه بتخص الموضوع. Al-Dandoon (مناقشه) 06:53، 8 مايو 2020 (يو تى سى)
من فضلك متحذفش ترشيح الحذف, لحد ما بترتب الصفحه بالمعلومات الكافيه والمصادر الموثوقه, والا فالصفحه مرشحه للحذف.Al-Dandoon (مناقشه) 07:05، 8 مايو 2020 (يو تى سى)

عندي سؤالي صديقي العزيز واسف عالازعاج. هي الموسوعة الاخري تبع دي. يعني هل الاشراف هناك والادارة علي الصفحات والتعديلات هو هو نفس الاشراف هنا. ولو كان ذلك صحيحاً فأرجوا مراجعة تعديلاتي في الموسوعه الاخري بعد اذنك Khaled Sadeek (مناقشه) 01:15، 14 مايو 2020 (يو تى سى)

لا صديقى كل موسوعه ليها فريق الإشراف و الإداره الخاص بيها و اللى مسؤول عن المراجعات, تقدر تقدر طلبك للمراجعه فى الموسوعه التانيه , تحياتى HitomiAkane - (💬 مناقشه) 01:22، 14 مايو 2020 (يو تى سى)

شكراً لذوقك. تحياتي Khaled Sadeek (مناقشه) 01:24، 14 مايو 2020 (يو تى سى)

محتوى المقالات[تعديل]

تحياتى صديقى, لو سمحت تهتم شويه بمحتوي المقاله و تضيف كل العناص المطلوبه ليها زى التصنيف HitomiAkane - (💬 مناقشه) 18:39، 8 مايو 2020 (يو تى سى)

صديق الحل مش إنك تلغى قسم من المقاله ! الحل إنك تمصرها و إلا بكدا المقاله حتكون مجرد ليسته أسماء و بالتالى هتتحذف, أرجو الفكره تكون وصلت و ارجو إنك تشتغل علي مقالاتك أكتر HitomiAkane - (💬 مناقشه) 23:49، 8 مايو 2020 (يو تى سى)
انا همصرها اكتر وبتمنى مره تانيه مش بيتكرر نفس الخطأ, تحياتى. Al-Dandoon (مناقشه) 00:13، 9 مايو 2020 (يو تى سى)
تعديلاتك عشوائيه تحذف حاجه وتخلى حاجه, ودا مخالف للسياسات بالنسبه للصفحات, بتمنى تنتبه بخصوص تعديلات, او هيتم منعك من التعديل, تحياتى. Al-Dandoon (مناقشه) 02:57، 10 مايو 2020 (يو تى سى)

شكراً لمجهوداتكم واسف جداً علي خطأ حصل وان شاء الله لن تتكرر. تحياتي Khaled Sadeek (مناقشه) 03:33، 10 مايو 2020 (يو تى سى)

شكرا لتفهمك. Al-Dandoon (مناقشه) 03:35، 10 مايو 2020 (يو تى سى)

اعمال فنيه[تعديل]

تحياتى صديقى, أتمني أشوف ليك مشاركات تانيه غير اللى مرتبطه بصفحه فاروق, حسابك كدا بيتجه لفكره حساب وحيد الغرض! فى مواضيع تانيه كتير ممكن الموسوعه تستفاد من مساهمتك فيها , شكرا لجهودك HitomiAkane - (💬 مناقشه) 01:53، 13 مايو 2020 (يو تى سى)

صباح الخير.. اتمني يا صديقي تكون أتأكدت ان حسابي غير وحيد الغرض.. نهارك سعيد Khaled Sadeek (مناقشه) 05:34، 13 مايو 2020 (يو تى سى)

شكرا ليك , يبدو اهتماماتك فنيه عشان كده (لو عندك وقت و حابب تشارك معانا أكتر) منتظرين منك مشاركات تانيه و مستمره فى ويكيبيديا مصرى فى القسم الفنى عشان نطورو أكتر و اكتر (مسلسلات أفلام مسرحيات) بالتوفيق HitomiAkane - (💬 مناقشه) 05:49، 13 مايو 2020 (يو تى سى)

كل الشكر لحضرتك يا صديقي... واتمني اوصل من محرر لمراقب او ادراي عن قريب واحصل علي اي وسام صغير كده لو امكن كنوع من التشجيع والتحفيز. وشكرا علي كل مجهوداتك Khaled Sadeek (مناقشه) 05:56، 13 مايو 2020 (يو تى سى)

يالله ورينا ابداعاتك فى مشاركاتك و وسامك جاى لوحدو, بالتوفيق يا صديقى HitomiAkane - (💬 مناقشه) 06:15، 13 مايو 2020 (يو تى سى)

الله المستعان. تحياتي يا صديقي Khaled Sadeek (مناقشه) 06:26، 13 مايو 2020 (يو تى سى)

مساء الخير يا اصدقائي..ما فيش حد موجود النهارده ليه. لعل المانع خير.. في حوالي 3او 4 صفحات عايزين يتربطوا بويكي بيانات ان تمت الموافقة عليهم بعد اذنكم Khaled Sadeek (مناقشه) 18:06، 13 مايو 2020 (يو تى سى)

تحياتى صديقى , شكراً لمجهوداتك, ماتنساش تضيف التصنيف فى نهايه كل مقاله , شوف المصدر بتاع مسلسل الدوامه و لاحظ أنا ضفت تصنيف مسلسلات مصريه , شكرا مره تانيه

مساء الخيرات. صديقي في صفحتين واحده اسمها (علي رأي المثل) والثانيه اسمها (تشويق) ماحصلش ربط تقرببا ليهم علي ويكي بيانات Khaled Sadeek (مناقشه) 20:05، 13 مايو 2020 (يو تى سى)

  • شكرا على مجهودك فى الموسوعه المصريه ياريت تبتدى مقالات على الافلام والمسرحيات والمسلسلات المصريه وكمان البرامج التلفزيونيه المصريه وبالتوفيق Raafat 07:30، 14 مايو 2020 (يو تى سى)
  • ممكن تشوف قالب:احسن 100 فيلم مصرى ، وتضيف الافلام اللى ملهاش مقالات
تحياتى صديقى, ممكن تتأكد من إن عنصر الويكيداتا موجود قبل ما تنشئ واحد جديد عشان ما يحصلش تضارب , شكرا و بالتوفيق HitomiAkane - (💬 مناقشه) 21:32، 16 مايو 2020 (يو تى سى)

مساء الخير يا قائد. تمام علم ويينفذ. تحياتي Khaled Sadeek (مناقشه) 21:57، 16 مايو 2020 (يو تى سى)

تحياتى بخصوص صفحه الطوق والإسوره (فيلم) ده مكرر من الطوق والاسوره , يا ريت تنتبه زى ما قلك الزميل HitomiAkane وتتاكد من ويكى داتا وتشوف اذا الفلم مدرج قبل كده او لا. Al-Dandoon (مناقشه) 23:07، 16 مايو 2020 (يو تى سى)

لعدم حدوث اي لخبطه او ازعاج مرة اخري. فأنا مش هربط اي صفحة بعملها مع ويكي داتا.اسف جدا عالازعاج Khaled Sadeek (مناقشه) 00:18، 17 مايو 2020 (يو تى سى)

مساء الخير اصدقائي الاعزاء. انا عندي اقتراح بسيط لزيادة زيارات الموسوعه. ويمكن يكون او الاكيد انه كان في دماغ حد من حضراتكم. اقتراحي كالتالي: اننا نخلي مع كل معلومات الفيلم او المقال فيديو ان وجد للمقال او الفيلم نفسه وده عن طريق اما التحميل من الجهاز او التضمين من اليوتيوب وبكده يبقي القارئ اخد الوجبة الثقافيه كامله بشكل لا ينسي وده عشان وزى ما حضراتكم عارفين ان اسرع وصول لدماغ متلقي المعلومه. وكمان هيساهم فى ازياد عدد رواد الموسوعه. تحياتي واسف علي الاطاله Khaled Sadeek (مناقشه) 17:26، 17 مايو 2020 (يو تى سى)

صديقى مافيش إزعاج أو أى حاجه بالعكس تماما, أنا مش عايزك تزعل أو تتضايق من أى ملاحظه , كلنا ممكن نعمل حاجه مش حسب القواعد و لما واحد مننا يقول ملاحظه للتانى دا بيكون بهدف إننا نشتغل صح و بسرعه و بتكون من تجربتو يعنى بيوفر الوقت علي التانى فى التجريب و مش هدف الملاحظات أبدا فرض الرأى أو التعالى , إحنا فى ويكيبيديا مصرى فريق واحد منكمل بعض, بالنسبه للمقترحات ممكن حضرتك تطرحها فى صالون المناقشه عشان تاخد رأى البقيه و استمر يا صديقى و شكرا علي مجهوداتك , تحياتى HitomiAkane - (💬 مناقشه) 18:29، 17 مايو 2020 (يو تى سى)

ربنا ما يجيب زعل ولا حاجه. لو سمحت عندي سؤال (كل ما بدخل في واشوف مساهمتى بلاقى جنبها ارقام بتكون لونها اخضر وجنبها علامه + مثال (2110+) ممكن اعرف دى عبارة عن ايه. شكراً Khaled Sadeek (مناقشه) 20:05، 17 مايو 2020 (يو تى سى)

صديقى لما يكون الرقم باللون الأخضر و جنبيه + دا بيكون عدد البايتات اللى ضفتها للمقاله و لما يكون أحمر و جنبيه - دا بيكون عدد البايتات اللى حذفتها من المقاله HitomiAkane - (💬 مناقشه) 21:13، 17 مايو 2020 (يو تى سى)

شكرا ليك علي الاجابه. تحياتى لذوقك Khaled Sadeek (مناقشه) 21:32، 17 مايو 2020 (يو تى سى)

افلام مصريه[تعديل]

شكرا علي شغلك فى مقالات الافلام فاستمر للامام وبالتوفيق ....تحياتى Raafat 20:17، 17 مايو 2020 (يو تى سى)

عفوا يا صديقي.. تحياتى لك. ولو ترشحلى شئ زى باب 100 افضل فيلم. حاجه زيه يعنى ابقي شاكر افضالك Khaled Sadeek (مناقشه) 06:30، 18 مايو 2020 (يو تى سى)

تمام شكراً لذوقك.. صديقي الجميل.. وجاري العمل Khaled Sadeek (مناقشه) 21:37، 18 مايو 2020 (يو تى سى)

انا لاحظت بعد ما ابتديت شغل ان فيه صفحة تانيه اسمها ليسته اعمال عادل امام. وكمان فى فيلم بعد ما نشرته لاقيت بردوا فى صفحه تانيه للفليم. وهو [[اجازه بالعافيه (فيلم) فا مش عارف اكمل ولا اوقف على كده ولا ايه؟. شكراً Khaled Sadeek (مناقشه) 00:08، 19 مايو 2020 (يو تى سى)

شكرا[تعديل]

شكرا لجهودك
Arzwiki-medal-2019.png
Khaled Sadeek
تستحق الوسام داه لشغلك المستمر فى الموسوعه

HitomiAkane - (💬 مناقشه) 05:50، 18 مايو 2020 (يو تى سى)

شكراً ليكم جدا. وشرف لي انى انكم قبلتوني معاكم فى الموسوعه واستحملتونى. واكبر شرف انى اتعرفت عليكم ولو حتى من الانترنت تحياتي لكم. وشكراً جزيلاً على الوسام. ويارب ابقي عند حسن الظن. ويارب اقدر ارفعى رأسى ورأسكم بشغلى... وتحياتى من كل قلبى لك فرد فى الموسوعه باسمه.. Khaled Sadeek (مناقشه) 06:22، 18 مايو 2020 (يو تى سى)

وعندى اقتراح بسيط كده عالماشي.. ياريت يبقي بعد كده يطبع عالوسام اسم المبعوت له. ولكم جزيل الشكر. Khaled Sadeek (مناقشه) 06:25، 18 مايو 2020 (يو تى سى)

أهلا بيك صديقى و شغلك دليل نشاطك, بالنسبه للاسم ظاهر علي الوسام صديقى :) HitomiAkane - (💬 مناقشه) 06:41، 18 مايو 2020 (يو تى سى)
اهلآ وسهلآ بيك يا خالد, احنا سعيدين بتواجدك معانا, وان شاء الله تستمر معانا وتبهرنا بجديدك, شكراً لمجهودك بتطوير الموسوعه المصريه, بالتوفيق يا صديقى. Al-Dandoon (مناقشه) 06:47، 18 مايو 2020 (يو تى سى)

اعمال عادل امام[تعديل]

ارشح ليك مقالات على اعمال عادل امام فى القالب ده:

تمام شكراً لذوقك.. صديقي الجميل.. وجاري العمل Khaled Sadeek (مناقشه) 21:36، 18 مايو 2020 (يو تى سى)

صديقى قبل ما تعمل اى صفحه ابقى اتاكد ان الصفحه موجوده ولا لا, اذا مش موجوده عملتها. Al-Dandoon (مناقشه) 00:13، 19 مايو 2020 (يو تى سى)

الصديق رأفت رشح لى صفحه اعمال عادل امام. تمام. وطبعا لما تدخل حضرتك الصفحه هتلاقي مجموعه افلامه وهتلاقي الافلام اسمها مكتوب بالاحمر حضرتك هتضغط عليها هيطلعلك رساله هل تريد انشاء هذه الصفحه وده معناه انها مش موجوده اصلا فعلى ضوء هذا انا اشتغلت فلاقيت وبدأت انشر الاعمال. وبعد النشر لاقيت صفحه فيلم اسمها اجازه بالعافيه غير اللي عملتها.. هل وضح اني اتبع خطوات سليمه فى النشر Khaled Sadeek (مناقشه) 00:20، 19 مايو 2020 (يو تى سى)

اتاكد بالاول عن اسم الفيلم هنا لو لقيت الصفحه ومش موجوده بالمجموعه تقدر تشوف الاسم اذا مطابق ولا لا, اذا مش مطابق اعمل نقل بالاسم الصحيح زى ماهو موجود فى المجموعه. تحياتى. Al-Dandoon (مناقشه) 00:26، 19 مايو 2020 (يو تى سى)

تمام. افادكم الله.. واسف عالازعاج Khaled Sadeek (مناقشه) 00:29، 19 مايو 2020 (يو تى سى)

تقريباً كده انا انهيت العمل في صفحه

وصفحتها الشبيهة قالب:لسته اعمال عادل امام Khaled Sadeek (مناقشه) 17:50، 20 مايو 2020 (يو تى سى)

تحياتى صديقى, أولا متشكر جدا علي جهودك الكبيره فى تطوير المووعه, تانى حاجه عشان المستخدم اللى معاك فى النقاش ينتبه للى بتقولو لازم تشير ليه بالشكل دا '''{{ر|Raafat}}''' أو ترد فى صفحه نقاشو لأنو أحيانا بيكون فى إضافات كتير و ممكن ما ياخدش بالو, بتشكرك مره تانيه و استمر يا صديقى , تخياتى الحاره HitomiAkane - (💬 مناقشه) 18:31، 20 مايو 2020 (يو تى سى)

صباح الخير والسعادة. صديقى Raafat. انت مسحت صفحة (ارجوك لا تفهمنى غلط) وده تقريباً واسف جدا لحضرتك ان دل على شئ فيبدل على عدم تقدير حضرتك لتعبى في

اسف ان كانت رسالتى فيها شئ من الجمود. بس انا قعدت 2يوم او3يوم مفرغ نفسي تماماً ليل ونهار عشان انجز الجوب اللي انت اقترحته. تقوم حضرتك بمنتهى البساطة هوب تمسح واحده من الصفحات اللي ان انشأتها وانا تقريباً فى غايه الارهاق. عشان انجز الجوب كله.. عموماً بعد المسح ده. هيبقي اخري فى مشاركه فى الموسوعة .. شكراً لكم جميعاً... وده اخر ظهور ليا أساسا بعد المسح. شكراً Raafat باشا Khaled Sadeek (مناقشه) 02:28، 21 مايو 2020 (يو تى سى)

تحياتى صديقى Khaled Sadeek:, الصفحه باسم ارجوك لا تفهمني غلط اتحذفت عشان تتحول للاسم الصحيح هو ارجوك لا تفهمنى بسرعه, واى شى تشوفه انه غير صحيح يمكنك مناقشتنا وما هو صحيح حيتم, كلنا فريق واحد عشان المصلحة العامة وبتطوير الموسوعه المصريه, بالتوفيق. Al-Dandoon (مناقشه) 02:45، 21 مايو 2020 (يو تى سى)
صديقى Khaled Sadeek: دا اسمو نقل باسم جديد و طبعا الاسم القديم بيبقي ملوش لازمه بعد النقل, حضرتك لو دخلت علي استعراض التاريخ الخاص بالصفحه هتلاقى إن السجل لسا محفوظ تحت اليوزر الخاص بيك و دا بيحصل بشكل عادى و متكرر دايما و بالمستقبل إنت كمان هتعمل نفس الحاجه لو لقيت إنو ضرورى , أحنا هنا كلنا منشتغل بشكل الواحد مننا بيكمل التانى , أرجو إن الفكره تكون وصلت يا صديقى و تتاخد بروح رياضيه , تحياتى HitomiAkane - (💬 مناقشه) 02:51، 21 مايو 2020 (يو تى سى)

مع احترامى للجميع... اتمنى بس تشرفونى. وتعملوا ازاله لحسابى من الويكى.. واكون شاكر افضلكم.. وكل عام وانتم بخير. تحياتي Hitomiakane و Al-Dandoon Khaled Sadeek (مناقشه) 04:43، 21 مايو 2020 (يو تى سى)

ويكبيديا مصري[تعديل]

اتمني ان ترجع لاثراء ويكيبيديا مصر redaking (مناقشه) 20:30، 14 نوفمبر 2020 (يو تى سى)

ترشيحات[تعديل]

  • ممكن لو سحمت تدى رأيك فى التصويت على الرابط ده Raafat 11:57، 2 يونيه 2020 (يو تى سى)