ملف:SPD-Cube.svg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

الصوره الاصليه(ملف SVG، اساسا 409 × 365 بكسل، حجم الملف: 5 كيلوبايت)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

الخلاصة

وصف
Deutsch: Ehemaliges Logo der Sozialdemokratischen Partei Deutschland. Es wurde zwischen 2009 und 2011 eingesetzt und ersetzte in diesem Zeitraum (das nun wieder genutzte) zweidimensionale Logo.
English: Emblem of the Social Democratic Party of Germany since beginning of 2009 (replacing the still widly-used two-dimensional former logo)
Esperanto: Logotipo de la Socialdemokratia Partio de Germanio
Plattdüütsch: Logo vun de Sozialdemokratsche Partei Düütschland
مصدر Encapsulated PostScript version taken from SPD's public emblem download site, vector version created with inkscape, manually changed some points to prevent ugly white lines
مؤلف Sozialdemokratische Partei Deutschland
سماح
(إعادة استخدام الملف ده)
The emblem has been made public domain by the management of this political party.
إصدارات أخرى jpeg version of the cube
SVG منشأ الملف
InfoField
 
الشيفرة المصدرية لهذا الرسم المتجه صالحة.
 
هذا الرسم المتجهي أُنشئ بواسطة Inkscape

الترخيص

Public domain
تتألَّف هذه الصورة من أشكالٍ هندسيَّة بسيطةٍ لا غير وقد تحتوي على نصٍّ بسيط، وهذه العناصر لا تتجاوز عتبة الأصالة، ولذلك فإِنَّ هذا العمل يقع في النِّطاق العامّ.
Trademarked يحتوي هذا العمل على موادٍ يُمكِن أَن تخضع لقوانين العلامات التجارية في واحدةٍ أَو أَكثر مِن الولايات القضائيَّة. قبل استخدام هذا المُحتوَى، تأكَّد مِن أَنَّ لديك الحقَّ في الاستخدام ضمن إِطار القوانين التي تُطبَّق عليك في ظروف الاستخدام. أنت وحدكَ المَسؤُول عن ضمان أَلا تَعتدي على حقوق مالِكي هذه العلامة التِّجاريَّة. انظر إلى صفحتنا لإِخلاء المَسؤولية العامَّة. لا يُشير استخدام هذه العلامة إلى تأييدٍ مِن أصحاب لويكيميديا كُومِنز أو مؤسسة ويكيميديا، والعكس بالعكس.


لا يُشير هذه الوَسم إلى حالة حقوق التَّأليف والنَّشر الخاصَّة بالعمل المُرفَق؛ لا يزال وَسم حقوق التَّأليف والنَّشر مَطلُوباً، راجع كومنز:ترخيص لمزيدٍ من المعلومات.

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي19:09، 2 اكتوبر 2009تصغير للنسخة بتاريخ 19:09، 2 اكتوبر 2009409 × 365 (5 كيلوبايت)FrakturfreundRemoved white square in the background
21:40، 29 سبتمبر 2009تصغير للنسخة بتاريخ 21:40، 29 سبتمبر 2009409 × 365 (5 كيلوبايت)Frakturfreund{{Information |Description={{en|1=Emblem of the Social Democratic Party of Germany since beginning of 2009}} |Source=taken from SPD's public emblem download site - http://www.spd.de/de/service/logos/index.html |Author=SPD |Date= |Permission={{Trademarked}

ال1 صفحة دى فيها وصله للفايل ده:

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده: