ملف:DIG13846-168.jpg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

الصوره الاصليه(2,151 × 3,226 بكسل حجم الفايل: 8.51 ميجابايت، نوع MIME: image/jpeg)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

الخلاصة

وصف
English: Famed journalist and author Bob Woodward and former Nixon White House aide Alexander Butterfield appeared together at the LBJ Presidential Library on March 2, 2016. Their conversation was hosted by Mark Updegrove, director of the LBJ Presidential Library, and Stephen Enniss, director of the Harry Ransom Center at the University of Texas at Austin. Updegrove moderated a conversation about Woodward's recent book, The Last of the President's Men, and Butterfield's experiences working for Richard Nixon. Woodward’s new book details the story of Butterfield, who served as deputy to White House Chief of Staff H. R. Haldeman. Butterfield made history in 1973 by revealing the secret White House taping system that led to President Nixon’s resignation during the Watergate scandal. The Harry Ransom Center holds the Watergate papers of Woodward and Carl Bernstein, who broke the Watergate stories as reporters for the Washington Post. Prior to the evening’s event, Woodward signed copies of his book.
تاريخ
مصدر https://www.flickr.com/photos/lbjlibrarynow/25434828916/in/album-72157665395632165/
مؤلف Jay Godwin

الترخيص

Public domain
تقع هذه الصُّورة في النِّطاق االعامِّ في الولايات المُتحدة الأَمريكيَّة لأَنَّها عملٌ أُعدَّ مِن ضابطٍ أَو مُوظَّفٍ في الحكومة الاتحاديَّة للولايات المُتحدة في أَثناء قيامه بواجباته الرَّسميَّة، انظر في البند 17 الفصلَ 1 وفيه القسم 105 من قانون الولايات المُتحدة الأمريكيَّة. ملاحظة: ينطبق هذا فقط على الأعمال الأصيلة للحكومة الاتحادية وليس على أعمال الولايات أو التبعيات فُرادى ولا على أَيِّ تقسيماتٍ إِداريَّةٍ أُخرى. لا ينطبق هذا القالب أيضاً على على تصاميم الطَّوابع البريديَّة الَّتي نَشرتها الخدمة البريدية للولايات المتحدة منذ العام 1978م. (انظر § 313.6(C)(1) مِن خُلاصة الممارسات العمليَّة لمَكتب حقوق التَّأليف والنَّشر الأمريكية). ولا تَنطبق أَيضاً على بعض قطع النُّقود المعدنيَّة الأَمريكيَّة ;شروط استخدام دار سكِّ العملة الأَمريكيَّة.

رَاجَع إِداريٌ أَو مُراجِعٌ هو Taketa هذه الصُّورة المَنشُورة أَصلاً في فلِيكر، بتاريخ ١٢ مارس ٢٠١٧ وأَكد أَنَّها كانت مُتاحةً في الموقع تحت التَّرخيص المَذكُور في ذلك التَّاريخ.

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

قيمة ما بدون عنصر ويكيداتا

اسم المُؤَلِّف بالحروف العربية: Jay Godwin

2 مارس 2016

Nikon 1 V2 الإنجليزية

وقت التعرض العربية

0.005 ثانيه

عدد البؤرة العربية

4

البعد البؤري العربية

400 مليمتر

سرعة أيزو العربية

1,600

صورة العربية

نوع الوسائط العربية

image/jpeg

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي19:22، 1 يونيه 2016تصغير للنسخة بتاريخ 19:22، 1 يونيه 20162,151 × 3,226 (8.51 ميجابايت)BlazoaustinUser created page with UploadWizard

ال1 صفحة دى فيها وصله للفايل ده:

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده:

بيانات ميتا