ملف:Seal of Burlington, Vermont (B&W).svg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

الصوره الاصليه(ملف SVG، اساسا 878 × 874 بكسل، حجم الملف: 508 كيلوبايت)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

وصف
English: Seal of the City of Burlington, Vermont. The building portrayed is the original city hall. Public domain by publishing date, but should not be used in any manner that suggests the City of Burlington endorses Wikipedia's content, without their prior permission.
تاريخ 1897, digitally redrawn 2014
مصدر Charter & revised general ordinances of the City of Burlington, Vt.
مؤلف This version rendered by Ken Lefebvre
سماح
(إعادة استخدام الملف ده)
Public domain
Public domain
يقع ملفُ الوسائط هذا في النِّطاق العامّ داخل الولايات المُتحدة الأمريكيَّة. وهذا ينطبق على الأعمال أمريكيَّة الأصل التي نفدت مدة حقوق تأليفها ونشرها، وهذا في الغالب الأعم عائدٌ إلى نشرها للمرة الأولى مرة قبل 1 يناير، ١٩٢٩. راجع هذه الصفحة للمزيد من التوضيح.

United States
United States
قد لا تكون هذه الصورة في النِّطاق العامّ من خارج الولايات المُتحدة، وهذا ينطبق بشكلٍ خاصٍّ في البلدان والمناطق التي لا يكون حكم الفترة الأقصر فيها نافذاً على الأعمال الأمريكية، مثل كندا وجمهورية الصين (ما خلا هونغ كونغ وماكاو) وألمانيا والمكسيك وسويسرا. إنَّ اسم المُؤَلِّف وسنة النشر هما من المعلومات الأساسيَّة، ولا بدَ من ذكرهما. انظر ويكيبيديا:الملكية العامة و‌ويكيبيديا:حقوق التأليف والنشر للمزيد من التفاصيل.

I hereby donate this rendition of the seal of the City of Burlington and variations thereof for their use by its citizens and government, that they may preserve the identity of this City and all who have been proud to be associated with its beautiful scenery, and spirited way of life.

Modernized seal without engraver's lines and additional shading.

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي07:16، 10 نوفمبر 2014تصغير للنسخة بتاريخ 07:16، 10 نوفمبر 2014878 × 874 (508 كيلوبايت)Simtropolitan{{Information |Description ={{en|1=Seal of the City of Burlington, Vermont. The building portrayed is the original city hall. Public domain by publishing date, but should not be used in any manner that suggests the City of Burlington endorses Wikipe...

مافيش صفحات بتوصل للفايل ده.

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده:

بيانات ميتا