ملف:Napoleon Hill seated with book TGR.jpg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

Napoleon_Hill_seated_with_book_TGR.jpg(420 × 544 بكسل حجم الفايل: 34 كيلوبايت، نوع MIME: image/jpeg)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

الخلاصة

وصف
English: Napoleon Hill, American self-help writer, attorney and journalist, seated in a chair holding his book "Think and Grow Rich". (three-quarter length portrait)
تاريخ
مصدر
هذه الصُّورة مُوفَّرة مِن قِبل مكتبة الكونغرس قسم المطبوعات والصُّور تحت الهويَّة الرَّقميَّة cph.3c36396.
لا يُشير هذه الوَسم إلى حالة حقوق التَّأليف والنَّشر الخاصَّة بالعمل المُرفَق؛ لا يزال وَسم حقوق التَّأليف والنَّشر مَطلُوباً، راجع كومنز:ترخيص لمزيدٍ من المعلومات.

العربية  беларуская (тарашкевіца)  বাংলা  čeština  Deutsch  English  español  فارسی  suomi  français  galego  עברית  magyar  Bahasa Indonesia  italiano  日本語  lietuvių  македонски  മലയാളം  Nederlands  polski  português  português do Brasil  română  русский  sicilianu  slovenčina  slovenščina  Türkçe  українська  简体中文  繁體中文  +/−

مؤلف New York World-Telegram and the Sun Newspaper staff photographer
سماح
(إعادة استخدام الملف ده)
PD-US "No known copyright restriction."

الترخيص

Public domain هذا العمل مِن مَجمُوعة New York World-Telegram and Sun في مكتبة الكونغرس، وفقاً للمكتبة، ليس هناك قيود مَعرُوفة لحقوق التَّأليف والنَّشر مُرتبِطة باستخدام هذا العمل.
هذه الصُّورة هي عمل مأجور أنشِئ قبل علم 1968م بواسطة مُوظَّف يعمل في التَّصوير الضَّوئي في صحيفة تيليغرام في نيويورك، وهي جُزء مِن مجموعةٌ جرى التَّبرُّع بها إِلى مكتبة الكونغرس، وحسب صكِّ التَّبرُّع فهي في النِّطاق العامِّ.

قد لا تكون الصُّور الأخرى في المَجمُوعة، خاصَّةً الَّتي لا تُميَّز بأختامٍ كُتِب عليها "World-Telegram photo" أَو "World-Telegram photo by Ed Palumbo" في النِّطاق العامِّ. الأَعمال المَشمُولة في هذه المَجمُوعة قد تُنسب إلى خدمات إِخباريَّة أُخرى لها حقوق تأليفٍ ونشرٍ، أَو قد تُعامل مُعاملة أَعمال الحكومة الاتحاديَّة للولايات المُتحدة الَّتي تقع في النِّطاق العامِّ، أو معاملة الأعمال الَّتي لا تُنسب لأَحد ولا يُمكن بالتالِي تحديد حقوق تأليفها ونشرها.

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي03:02، 30 مارس 2012تصغير للنسخة بتاريخ 03:02، 30 مارس 2012420 × 544 (34 كيلوبايت)Cropbotupload cropped version, operated by User:jay8g. Summary: cropped
09:25، 25 يونيه 2009تصغير للنسخة بتاريخ 09:25، 25 يونيه 2009520 × 640 (46 كيلوبايت)JohnDoe0007{{Information |Description={{en|1=Napoleon Hill, American self-help writer, attorney and journalist, seated in a chair holding his book "Think and Grow Rich". (three-quarter length portrait)}} |Source={{loc|cph.3c36396}} |Author=New York World-Telegram an

ال1 صفحة دى فيها وصله للفايل ده:

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده: