ملف:NBC 2013 (flat version).svg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

الصوره الاصليه(ملف SVG، اساسا 1,000 × 904 بكسل، حجم الملف: 10 كيلوبايت)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

This Nbc

الخلاصة

وصف
Bahasa Indonesia: Logo NBC yang digunakan dari tahun 2013 hingga 2022, dengan versi 2 dimensi pada Burung Merak, menyerupai logo tahun 1986.
English: The 2013 iteration of logo for the National Broadcasting Company (NBC), an American commercial broadcasting television network headquartered in New York City's Rockefeller Center, which was formed as a radio network by the Radio Corporation of America in 1926. The original logo created by Steff Geissbuhler of Chermayeff & Geismar in 1986 was sightly modified and altered, with "NBC" wordmark in different font, the beak is now a bit bigger, and the feathers are slightly thinner. This is the 2D version of the original 3D logo. This 2013 logo continued to be used up until early 2023.
تاريخ 1 September 2022
مصدر Logopedia
مؤلف NBCUniversal
إصدارات أخرى

Lisensi

Public domain
تتألَّف هذه الصورة من أشكالٍ هندسيَّة بسيطةٍ لا غير وقد تحتوي على نصٍّ بسيط، وهذه العناصر لا تتجاوز عتبة الأصالة، ولذلك فإِنَّ هذا العمل يقع في النِّطاق العامّ.
Trademarked يحتوي هذا العمل على موادٍ يُمكِن أَن تخضع لقوانين العلامات التجارية في واحدةٍ أَو أَكثر مِن الولايات القضائيَّة. قبل استخدام هذا المُحتوَى، تأكَّد مِن أَنَّ لديك الحقَّ في الاستخدام ضمن إِطار القوانين التي تُطبَّق عليك في ظروف الاستخدام. أنت وحدكَ المَسؤُول عن ضمان أَلا تَعتدي على حقوق مالِكي هذه العلامة التِّجاريَّة. انظر إلى صفحتنا لإِخلاء المَسؤولية العامَّة. لا يُشير استخدام هذه العلامة إلى تأييدٍ مِن أصحاب لويكيميديا كُومِنز أو مؤسسة ويكيميديا، والعكس بالعكس.


لا يُشير هذه الوَسم إلى حالة حقوق التَّأليف والنَّشر الخاصَّة بالعمل المُرفَق؛ لا يزال وَسم حقوق التَّأليف والنَّشر مَطلُوباً، راجع كومنز:ترخيص لمزيدٍ من المعلومات.

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي12:11، 1 سبتمبر 2022تصغير للنسخة بتاريخ 12:11، 1 سبتمبر 20221,000 × 904 (10 كيلوبايت)Yayan550Logo NBC yang digunakan sejak tahun 2013, dengan versi 2 Dimensi (https://logos.fandom.com/wiki/File:NBC_2014_2D.svg)

مافيش صفحات بتوصل للفايل ده.

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده:

بيانات ميتا