ملف:Makarios III and Robert F. Wagner NYWTS cropped.jpg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

الصوره الاصليه(821 × 1,184 بكسل حجم الفايل: 360 كيلوبايت، نوع MIME: image/jpeg)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

الخلاصة

وصف Archbishop Makarios of Cyprus. Mayor Wagner greets Archbishop Makarios at City Hall / World Telegram & Sun photo by O. Fernandez.
تاريخ
مصدر Cropped from public domain image Image:Makarios III and Robert F. Wagner NYWTS.jpg whose source is Library of Congress Prints and Photographs Division. New York World-Telegram and the Sun Newspaper Photograph Collection. http://hdl.loc.gov/loc.pnp/cph.3c28910
مؤلف New York World-Telegram and the Sun staff photographer: Fernandez, Orlando, photographer. Cropped by Badseed using The GIMP.
سماح
(إعادة استخدام الملف ده)
public domain
إصدارات أخرى see above

الترخيص

Public domain هذا العمل مِن مَجمُوعة New York World-Telegram and Sun في مكتبة الكونغرس، وفقاً للمكتبة، ليس هناك قيود مَعرُوفة لحقوق التَّأليف والنَّشر مُرتبِطة باستخدام هذا العمل.
هذه الصُّورة هي عمل مأجور أنشِئ قبل علم 1968م بواسطة مُوظَّف يعمل في التَّصوير الضَّوئي في صحيفة تيليغرام في نيويورك، وهي جُزء مِن مجموعةٌ جرى التَّبرُّع بها إِلى مكتبة الكونغرس، وحسب صكِّ التَّبرُّع فهي في النِّطاق العامِّ.

قد لا تكون الصُّور الأخرى في المَجمُوعة، خاصَّةً الَّتي لا تُميَّز بأختامٍ كُتِب عليها "World-Telegram photo" أَو "World-Telegram photo by Ed Palumbo" في النِّطاق العامِّ. الأَعمال المَشمُولة في هذه المَجمُوعة قد تُنسب إلى خدمات إِخباريَّة أُخرى لها حقوق تأليفٍ ونشرٍ، أَو قد تُعامل مُعاملة أَعمال الحكومة الاتحاديَّة للولايات المُتحدة الَّتي تقع في النِّطاق العامِّ، أو معاملة الأعمال الَّتي لا تُنسب لأَحد ولا يُمكن بالتالِي تحديد حقوق تأليفها ونشرها.

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

8 يونيه 1962

نوع الوسائط العربية

image/jpeg

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي19:00، 27 ابريل 2021تصغير للنسخة بتاريخ 19:00، 27 ابريل 2021821 × 1,184 (360 كيلوبايت)AdemCropped 17 % horizontally, 8 % vertically using CropTool with precise mode.
00:33، 7 فبراير 2007تصغير للنسخة بتاريخ 00:33، 7 فبراير 2007986 × 1,282 (521 كيلوبايت)Badseed{{Information |Description=Archbishop Makarios of Cyprus |Source= Cropped from public domain image Image:Makarios III and Robert F. Wagner NYWTS.jpg |Date=6 February 2007 |Author=User:Badseed |Permission=public domain |other_versions=see above }

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده:

اعرض استخدام عام اكتر للملف ده.