ملف:Hermannsdenkmal statue.jpg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

الصوره الاصليه(2,766 × 4,150 بكسل حجم الفايل: 3.48 ميجابايت، نوع MIME: image/jpeg)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

الخلاصة

وصف
Deutsch: Hermannsdenkmal bei Detmold
English: Hermann Memorial near Detmold, Germany
Français : Mémorial à Hermann près de Detmold, en Allemagne.
تاريخ
مصدر عمل شخصى
مؤلف Daniel Schwen

الترخيص

أنا، صاحب حقوق التأليف والنشر لهذا العمل، أنشر هذا العمل تحت الرخصة التالية:
w:ar:مشاع إبداعي
نسبه ل مشاركه زي
إنت حر:
  • فى المشاركه – علشان نسخ و توزيع و بث العمل
  • إنك تمزج – فى تكييف العمل
بالشروط دى:
  • نسبه ل – لازم يتنسب العمل للى مألفه بشكل مناسب و توفير رابط للرخصه وتحديد اذا حصلت تغييرات. ممكن ده يتعمل بأى طريقه معقوله، لكن مش بطريقه تشير ان مانح الرخصه بيوافقك على الاستعمال.
  • مشاركه زي – لو عدت إنتاج المواد أو غيرت فيها، لازم تنشر مساهماتك اللى جايه من الأصل تحت ترخيص الأصل نفسه أو تحت ترخيص متوافق معاه.

Germany

هذه إعادة إنتاجٍ ضوئيَّةٍ لعمل فنيٍّ، وهي مَشمُولةٌ بالمادة 59 من قانون حقوق التَّأليف والنَّشر في ألمانيا والَّتي تنصُّ على ما يأتي: "يُسمح بإعادة إنتاج الأعمال الفنيَّة، عن طريق الرَّسم أو التَّصوير الضَّوئيِّ أو السِّينمائيِّ، وتوزيعها عندما تكون مَوجُودةً بصورةٍ دائِمةٍ في الأماكن العامَّة أو الطرقات أو الشَّوارع. في ما يخص الأعمال المعماريَّة، تسري هذه المادة على التَّصاميم الخارجيَّة فقط."

لا يُسمح بإِدخال أي تغيير على العمل الأصل حسب المادة 62 من قانون حقوق التَّأليف والنَّشر.

انظر كومنز:حقوق التأليف والنشر حسب البلد/ألمانيا#حرية التقاط صور الرؤية الشَّامِلة للمزيد من المعلومات.

Deutsch  English  español  中文(简体)  中文(繁體)  Esperanto  македонски  русский  العربية  한국어  português do Brasil  français  português  українська  +/−

Public domain
Public domain
يقع ملفُ الوسائط هذا في النِّطاق العامّ داخل الولايات المُتحدة الأمريكيَّة. وهذا ينطبق على الأعمال أمريكيَّة الأصل التي نفدت مدة حقوق تأليفها ونشرها، وهذا في الغالب الأعم عائدٌ إلى نشرها للمرة الأولى مرة قبل 1 يناير، ١٩٢٩. راجع هذه الصفحة للمزيد من التوضيح.

United States
United States
قد لا تكون هذه الصورة في النِّطاق العامّ من خارج الولايات المُتحدة، وهذا ينطبق بشكلٍ خاصٍّ في البلدان والمناطق التي لا يكون حكم الفترة الأقصر فيها نافذاً على الأعمال الأمريكية، مثل كندا وجمهورية الصين (ما خلا هونغ كونغ وماكاو) وألمانيا والمكسيك وسويسرا. إنَّ اسم المُؤَلِّف وسنة النشر هما من المعلومات الأساسيَّة، ولا بدَ من ذكرهما. انظر ويكيبيديا:الملكية العامة و‌ويكيبيديا:حقوق التأليف والنشر للمزيد من التفاصيل.

قُيمت هذه الصُّورة باستخدام المبادئ التوجيهيَّة للصُّور ذات الجودة، وهي صورةٌ جيّدةٌ.

العربية  جازايرية  беларуская  беларуская (тарашкевіца)  български  বাংলা  català  čeština  Cymraeg  Deutsch  Schweizer Hochdeutsch  Zazaki  Ελληνικά  English  Esperanto  español  eesti  euskara  فارسی  suomi  français  galego  עברית  हिन्दी  hrvatski  magyar  հայերեն  Bahasa Indonesia  italiano  日本語  Jawa  ქართული  한국어  kurdî  Lëtzebuergesch  lietuvių  македонски  മലയാളം  मराठी  Bahasa Melayu  Nederlands  Norfuk / Pitkern  polski  português  português do Brasil  rumantsch  română  русский  sicilianu  slovenčina  slovenščina  shqip  српски / srpski  svenska  தமிழ்  తెలుగు  ไทย  Tagalog  Türkçe  toki pona  українська  vèneto  Tiếng Việt  中文  中文(简体)  中文(繁體)  +/−

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

8 سبتمبر 2007

كانون 5 دي العربية

وقت التعرض العربية

0.004 ثانيه

عدد البؤرة العربية

6.3

البعد البؤري العربية

105 مليمتر

سرعة أيزو العربية

200

صورة العربية

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي17:06، 8 سبتمبر 2007تصغير للنسخة بتاريخ 17:06، 8 سبتمبر 20072,766 × 4,150 (3.48 ميجابايت)Dschwen{{Information |Description={{de|Hermansdenkmal bei Detmold}} {{en|Herman Memorial neat Detmold, Germany}} |Source=Own work |Date=Sept 8th, 2007 |Author=Daniel Schwen |Permission=See license |other_versions= }} == Licensing == {{self|GFDL

ال1 صفحة دى فيها وصله للفايل ده:

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده:

اعرض استخدام عام اكتر للملف ده.

بيانات ميتا