ملف:Duke Kahanamoku signature.svg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

الصوره الاصليه(ملف SVG، اساسا 286 × 36 بكسل، حجم الملف: 21 كيلوبايت)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

وصف
English: Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku (August 24, 1890 – January 22, 1968) was a Hawaiian swimmer, actor, lawman, beach volleyball early player and businessman credited with spreading the sport of surfing. He was a five-time Olympic medalist in swimming. This postcard reads: To Mr. E.S. Marks Aloha Nui Duke P. Kahanamoku 'Hui Nala' Swimmer Honolulu, Hawaii Sydney N.S.W. Australia Feb 11, 1915. E. S. Marks was a prominant figure in many Sydney sports. Sydney's premier athletic track is named The E.S. Marks Field. The card was signed following the return to Sydney from the Newcastle carnival.
تاريخ
مصدر DukeKahanamoku.jpeg
مؤلف derivative work: Malyszkz (talk)


هذا رسمٌ مُعَدَّلٌ رقميَّاً من النسخة الأصليَّة. التعديلات هي: Zwektoryzowano. يُمكن الاطلاع على النسخة الأصليَّة هنا: DukeKahanamoku.jpeg. المُستخدم الذي أجرى التعديلات هو: Krzysztof Zajączkowski (malyszkz).


Public domain
Public domain
يقع ملفُ الوسائط هذا في النِّطاق العامّ داخل الولايات المُتحدة الأمريكيَّة. وهذا ينطبق على الأعمال أمريكيَّة الأصل التي نفدت مدة حقوق تأليفها ونشرها، وهذا في الغالب الأعم عائدٌ إلى نشرها للمرة الأولى مرة قبل 1 يناير، ١٩٢٩. راجع هذه الصفحة للمزيد من التوضيح.

United States
United States
قد لا تكون هذه الصورة في النِّطاق العامّ من خارج الولايات المُتحدة، وهذا ينطبق بشكلٍ خاصٍّ في البلدان والمناطق التي لا يكون حكم الفترة الأقصر فيها نافذاً على الأعمال الأمريكية، مثل كندا وجمهورية الصين (ما خلا هونغ كونغ وماكاو) وألمانيا والمكسيك وسويسرا. إنَّ اسم المُؤَلِّف وسنة النشر هما من المعلومات الأساسيَّة، ولا بدَ من ذكرهما. انظر ويكيبيديا:الملكية العامة و‌ويكيبيديا:حقوق التأليف والنشر للمزيد من التفاصيل.

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

9 مايو 2011

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي12:38، 9 مايو 2011تصغير للنسخة بتاريخ 12:38، 9 مايو 2011286 × 36 (21 كيلوبايت)Malyszkz{{Information |Description={{en|1='''Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku''' (August 24, 1890 – January 22, 1968) was a Hawaiian swimmer, actor, lawman, beach volleyball early p

ال1 صفحة دى فيها وصله للفايل ده:

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده: