ملف:Édouard Naville ca. 1917.jpg

محتويات الصفحة غير مدعومة بلغات أخرى.
من ويكيبيديا، الموسوعه الحره

الصوره الاصليه(1,966 × 2,513 بكسل حجم الفايل: 1.34 ميجابايت، نوع MIME: image/jpeg)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

الخلاصة

وصف
English: Éduard Naville.
تاريخ
مصدر The new archeological Discoveries, Funk & Wagnalls Company, New York and London, 1917. https://archive.org/details/newarcheological00cobe.
مؤلف Author of book: Camden M. Coburn.

This picture is an extract of a page with other archeologists (page 72 of the book). Deze foto maakt onderdeel uit van bladzijde 72 waarop ook andere archeologen zijn afgebeeld. Cette photo fait partie de la page 72, qui montre d'autres archéologues. Dieses Foto ist Teil von Seite 72, die auch andere Archäologen zeigt.

الترخيص

Public domain
يقع هذ العمل في النَّطاق العامِّ في الولايات المُتحدة الأمريكيَّة لأنَّه نُشِرَ (أو سُجِّل لدى مكتب الولايات المُتحدة لحقوق التَّأليف والنَّشر) قبل ١ يناير 1929.

يجب أن تكون أعمال الملكية العامة من حق المؤلفي في كل من الولايات المتحدة وفي بلد المصدر للعمل من أجل أن تكون مستضافة على موقع كومنز. إذا كان العمل ليس عمل الولايات المتحدة، يجب أن يكون لدى هذا الملف بطاقة حقوق التأليف والنشر إضافية مما يدل على حالة حقوق التأليف والنشر في بلد المصدر.

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف
Picture of Édouard Naville, about 70 years old.

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي16:38، 28 مارس 2020تصغير للنسخة بتاريخ 16:38، 28 مارس 20201,966 × 2,513 (1.34 ميجابايت)Delphinium73Uploaded a work by Author of book: Camden M. Coburn. from The new archeological Discoveries, Funk & Wagnalls Company, New York and London, 1917. https://archive.org/details/newarcheological00cobe. with UploadWizard

ال1 صفحة دى فيها وصله للفايل ده:

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده:

بيانات ميتا